Czy mogę podpisać umowę na regularne sprzątanie? Jaką mogę otrzymać zniżkę?

Jak najbardziej, można podpisać umowę na długotwalą współpracę. Stali klienci GCCleaning mają -15% zniżki na wszystkie usługi. Aby uzyskać więcej informacji na temat warunków otrzymania zniżki, to napisz na nasz adres wsparcie@gccleaning.pl

Od czego zależy cena sprzątania?

Cena sprzątania zależy od:
• Powierzchnia mieszkania/domu
• Rodzaj zamówionej usługi
• Zakres obowiązków
• Czy środki czystości ponosi GCCleaning oraz klient

Jeśli twój pracownik złamał cokolwiek, kto jest odpowiedzialny?

W GCCleaning dokładamy wszelkich starań, aby nasi pracownicy mieli bieżące informacje na temat obchodzenia się ze sprzętem elektronicznych nowinkami w dziedzinie wyposażenia domów. Uczulamy ich, aby poruszali się po mieszkaniu niezwykle ostrożnie, zwracali uwagę na ciągnięty za sobą odkurzacz czy przewód elektryczny.
Delikatnie obchodzili się wazonami, lustrami, szklanymi drzwiami czy delikatnymi powierzchniami mebli.
Jednakże mamy świadomość, że błędy w naszej pracy zdarzyć się mogą. Dlatego posiadamy odpowiednie ubezpieczenie. Polisa Ubezpieczeń PZU gwarantuje nam bezpieczeństwo finansowe i pewność wypłaty odszkodowania w przypadku błędu popełnionego z winy naszego personelu.

Jaka jest forma płatności za usługę?

Przy zleceniach jednorazowych płatność może być gotówką lub kartą. Pani koordynator zawsze ma ze sobą terminal płatniczy.

Przy zleceniach cyklicznych i dla klientów korporacyjnych posiadamy w ofercie możliwość wystawienia faktury na koniec miesiąca.

Czy pod czas sprzątania muszę być w domu?

To zależy od Ciebie. Za pierwszym razem raczej tak. Nie jest to konieczne przy kolejnych wizytach. Pamiętaj jednak, że musisz zapewnić nam dostęp do Twojego domu.

Jakie środki czystości używacie?

Świadcząc nasze usługi używamy profesjonalnych środków czyszczących producentów cenionych w branży takich jak Dr.Schnell, Kiehl, ADGrupa.

Czy trzeba zapewniać własne środki czystości?

Nasi specjaliści mają przy sobie wszystkie niezbędne narzędzia do pełnowartościowego sprzątania mieszkania i mycia okien. Wykorzystujemy profesjonalne środki czystości, a każdy wykonawca posiada odkurzacz. Tobie pozostaje tylko otworzyć nam drzwi.

Co się stanie, jeżeli nie będę zadowolony z jakości sprzątania?

Znajdziemy rozwiązanie maksymalnie szybko. Jeżeli masz możliwość zrobienia zdjęć – zrób i wyślij nam na pocztę lub komunikator. Od razu Ci odpowiemy i zaczniemy szukać rozwiązania. Reagujemy na krytykę i umiemy naprawiać błędy. Jeżeli jakość sprzątania jest niska, możemy również zwrócić pieniądze i zaproponować bezpłatne sprzątanie.

Gdzie ocenić pracę cleanera?

Postaw ocenę po sprzątaniu w swoim koncie osobistym. Jeżeli ocena będzie niska, skontaktujemy się z Tobą i zaczniemy szukać rozwiązania problemu. Jeżeli wysoko ocenisz jakość pracy cleanera, to wpłynie na jego/jej wynagrodzenie.

Czy robicie sprzątanie generalne?

Rzadko wykorzystujemy ten termin. Każde nasze sprzątanie jest pełnowartościowe, porządki generalne to dla nas zwykłe sprzątanie i duża ilość usług dodatkowych. Jeżeli musisz wyczyścić mieszkanie, gdzie od wielu lat nikt nie sprzątał/nie żył/coś się wydarzyło, taką usługę można przedyskutować osobiście. Najprawdopodobniej to będzie praca na godziny w cenie 50 zł za godzinę.

Czy można zamówić czyszczenie chemiczne i sprzątanie jednocześnie?

Tak, czyszczeniem chemicznym zajmują się oddzielni specjaliści, dlatego też możesz zamówić czyszczenie chemiczne mebli oddzielnie lub wraz ze sprzątaniem. To nie wpłynie na ogólny czas wykonywania zamówienia.

Jak anulować zamówienie?

Przy składaniu zamówienia na stronie internetowej otrzymujesz maila z potwierdzeniem. Tam znajdziesz linki do opłaty, edycji lub anulowania zamówienia. Możesz anulować zamówienie samodzielnie nie później niż 12 godzin przed rozpoczęciem. Jeżeli do rozpoczęcia zamówienia zostanie mniej czasu, zadzwoń na call center lub napisz do nas w komunikatorze.

Jak dostać zniżkę?

Jeżeli korzystasz z naszych usług co tydzień, zniżka będzie wynosić 15%, jeżeli raz na dwa tygodnie – 10% oraz 5% przy sprzątaniu raz w miesiącu.

Bezpieczeństwo

Jesteśmy na rynku od 2019 roku. Mamy doświadczony, na bieżąco szkolony zespół, oraz szczegółowy proces rekrutacji. Sprawdzamy wszystkie dane kandydatów, kilkukrotnie przeprowadzamy z nimi rozmowy, oceniamy umiejętności poprzez sprzątania testowe oraz egzaminy.

Mamy stały skład pracowników, nie przyjmujemy ludzi do pracy na kilka dni lub tygodni.

Konto osobiste

Będziesz mieć dostęp do historii wszystkich zamówień, wyboru określonego wykonawcy i bilansu. Przy pomocy konta możesz opłacać sprzątanie, zarządzać subskrypcją i grafikiem/naborem usług na Twoje przyszłe zamówienia.

Możesz edytować swoje dane osobowe, zobaczyć listę poprzednich zleceń oraz wystawiać oceny. Jeżeli wystawisz niską ocenę, nasi menadżerowie się z Tobą skontaktują w celu wyjaśnienia sytuacji.

Dostaniesz od nas kod polecający, który możesz wysłać swoim znajomym.

Co zalicza się do sprzątania po remoncie?

W naszym rozumieniu sprzątanie po remoncie pozwala Ci wrócić do czystego mieszkania, w którym można mieszkać. Wszystkie dostępne przestrzenie zostaną uprzątnięte, tak samo jak meble, okna, sprzęty. Czyszczenie chemiczne mebli tapicerowanych zamawiane jest oddzielnie.

Dlaczego można wam zaufać?

Sprzątamy około 100 mieszkań po remoncie miesięcznie, mamy doświadczenie w sprzątaniu dużych budynków biurowych i kompleksów sportowych po oddaniu do eksploatacji. Mamy wypracowane standardy i mechanizmy sprzątania i doświadczony zespół. Znajdziemy niezbędną ilość wykonawców i sprzętu, by postawić finalną kropkę w Twoim remoncie.

Czy sprzątacie biura?

Sprzątamy biura i nieruchomości komercyjne. Nasi menedżerowie sprawnie określą ostateczną cenę jednorazowego/regularnego sprzątania oraz przygotują wszystkie niezbędne dokumenty.

Co czyścimy pod czas prania?

Czyścimy meble z powierzchnią tapicerowaną, dywany i pokrycie wykładzinowe. Czyszczenie chemiczne odbywa się z dojazdem.

Jakie dajecie gwarancje?

Niestety, nie możemy w pełni zagwarantować usunięcia wszystkich plam. Jesteśmy jednak w pełni odpowiedzialni za przestrzeganie procedur czyszczenia chemicznego mebli: prawidłowość wykorzystywania odkurzacza piorącego oraz środków czyszczących. Ponad 99% operacji kończy się pełnym sukcesem.